Saturday, September 22, 2012

Jag har haft fullt upp ...

Jag har haft fullt upp att göra
den senaste veckan så det har inte blivit några blogginlägg.


Förra lördagen var det en
överraskningsfödelsedagsfest
för en 30-årig vän till hela familjen.
Det var lekar i trädgården
innan vi fortsatte firandet inomhus.




 
På måndagen var det dags för ett nytt kalas.
Dottern fyllde 22 år.
 


Vi fick en utsökt middag med förrätt, huvudrätt,
dessert och kaffe med kakor,
som hennes Sambo och Sonen hade tillrett.



På tisdagen var det äntligen dags att ta emot våra aker.

 
Det var hemsk, mycket värre än dagarna då det packades i Texas.
Jag försökte skilja ut vilket som skulle in i vårt stora förråd
och vilket vi skulle ta till lägenheten,
som t.ex. den här soffan som stoppas in i ett släp.
 
 
 
 
 
I lägenheten blev det så fullt
att det kändes som om man bodde i ett förråd.
 

 
Katterna tyckte förstås att dom hade fått en jättefin lekplats.
Först idag har vi fått det någorlunda ordnat.
 
 
 
Lådorna med tavlor plockade jag inte upp
så det var lite tomt på väggarna,
tills sonen föreslog
att jag skulle hänga upp en av mina Stars tröjor
med autografer på spiken ovanför soffan.

No comments:

Post a Comment